حنجره

قصه ی تنهایی من

حنجره

قصه ی تنهایی من

قصه ی دیواره

این دیوونه آخر یه روز برا تو سیاره میشه

بالا میره به عشق تو مثل یه فواره میشه

حلقه به گوشت میمونه تنهای دیوونه ی تو

اگه بگی دوسش داری بند دلش پاره میشه

شب وقتی که خیره میشی به چشم بی قرار اون

نگاه گرم و ناز تو شبیه گهواره میشه

وقتی تو صحرای جنون شبیه لیلا میشی تو

تنها گناهی نداره مجنون بیچاره میشه

تیشه و سنگ و بیستون شیرین و عشق و ناز اون

تنها ولی خوب می دونه یه روزی آواره میشه

تو نور شمعی واسه من تو کوچه پس کوچه ی عشق

اگه بسوزونی منو قصه ی پروانه میشه

یادم میاد تو چشم تو خوندم باید صبور باشم

صبوری می کنم ولی صبوریم چاره میشه؟؟؟

خدا کنه تموم بشه این دوری من از شما

وگرنه کم کمک داره قصه ی دیواره میشه

                                                    « تنها »

 

نظرات 1 + ارسال نظر
وصال(درد دل عاشق و معشوق) جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:11 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

تو با کدام نسیم آمدی به خانه ی من

وبا کدام خزان از کنار من رفتی

که عطر یاد تو اینگونه در فضا پیچید

وباغ خاطره ها را به خود مزین کرد

به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد