حنجره

قصه ی تنهایی من

حنجره

قصه ی تنهایی من

ناز این دیوونه رو چشمای دلدار میکشه

 

 

می دونم به رسوایی آخر این کار میکشه

سرم و گیسوی دلبر بالای دار میکشه

                                                      اگه مردم دلم و شکستن عیبی نداره

                                                      ناز این دیوونه رو چشمای دلدار میکشه

گفته بودین که دیگه نگام نمی کنه ولی 

با مداد قهوه ای چشم خریدار میکشه

                                                    قناری ساکت میشه وقتی که یار مهربون

                                                    دستاش و یواشکی رو سیم گیتار میکشه

بوم نقاشیم و پاره پاره کردین شماها

نقش این جنون و دستاش روی دیوار میکشه

                                                   روزا با زخم زبون مردما سر میرسه

                                                   شب لبای خیسش و رو لب تب دار میکشه

وقتی که می خواد بره دیوونه میکنه دل و

واسه این جنون دل لحظه ی دیدار میکشه

                                                   این همه نقاشی کرد تو زندگیم اما چه حیف

                                                   طرح آخر و همش خدانگهدار میکشه

« تنها »

 

نظرات 5 + ارسال نظر
باران شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

سلام
آخرش نگفتی مبانی رو پاس کردی یا نه؟!!!
من که می افتم.. عملا برگه م رو سفید دادم!!!

دفتر عشق شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:18 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

گمشده ام ، در یک قفس سرخ ،در یک باغ پر از گلهای سرخ محبت و عشق...
گمشده ام ، در قلب یک عاشق ، در قلب یک مجنون ....
گمشده ام ، در یک آغوش گرم ، در دشت پر از آرزو و امید ...
گمشده ام ، در کنار دریا ، لحظه غروب خورشید ، درون دستهای گرم یک معشوق....
گمشده ام ، در کوهستان و صحرا ، در آسمان و این دنیا!
من یک گمشده پر آوازه ام ، یک گمشده در دنیای قلبها!
سلام. خوبی؟ وب لاگ زیبایی داری.خوشحال میشم به دفتر عشق هم بیای. شاد باشی. یا حق

سهیل - نارسیس شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:16 ب.ظ http://soheil-spain.blogfa.com

من از نسلی هستم
که جرات دارد به وجود خدا شک کند..
بر توانایی او شک کند ..
نسلی که جرات دارد او را نقد کند ..
او را انکار کند.. بر او بشورد و نادان بخواندش!
نسلی که اربابی نمیپذیرد .. چه این ارباب معجزه بداند .. چه تو را از جهنمش بترساند!
چه کسی تو را خدا نامید؟..
چه کسی تو را به این درجه منسوب کرد؟..
از کجا آمدی؟ کجا زاده شدی؟.. چه کسی تو را آفرید!!؟
جز این است که انسان تو را آفرید؟.. و هموست که تو را نابود میکند..»
خدایان نابود میشوند..
انسان بیافرینیم.. کاری که خدایان از انجام آن عاجز بودند.....

این یکی از افکار شیطان پرستان بود......
در ضمن اگه میشه بعد از خوندن این متن اون رو پاک کن......

رفوزه یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

در شب این جنبش نبض آدم باشیم! ......
که به اندازه‌ی ما هم شده با هم باشیم! .
شعر قشنگی نوشتی تنها جان ...
راستی من خود رفوزه هستم دوست سهیل .!
با آرزوی بهترین ها برای شما ...

مهدیار دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:05 ب.ظ

آقا حنجره - 22 ساله سلام
چند وقتی ِ که از دور می بینمت...
شعر ها ی خوبی می گی اما!!!
من یه چیزی رو از شما ها نمی فهمم ... چرا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد